Wednesday, August 19, 2009

CERITA NAK DEKAT POSE !!

Akum All Lama Tak Jumpa Korang Dalam Blog Ni Kan ?? Maklum la skang ni bz skit !! tambah ngan kerja yg baru je duk join NI !! hehehe so memang banyak gak benda nak citer kat korang ni !! tapi buat masa ni just slow2 skit la kan !! pasal nak menaipon dah lengoh !! okies all !! diam tak diam hujung minggu ni dah start nak pose !! dalam sebulan lagi sure kite raya !! insyaAllah !! tapi nak raya raya ni !! sure nak pakai duit beb !! tu pasal la dalam nak mula pose ni !! aku join skit la bisnes2 ni !! nak kata pandai tu pon tak !! tapi buat masa ni aku rasa okies kut !! ada gak income aku !! dalam diam tak diam aku rasa aku dah kat 1 minggu dalam bisnes ni !! termasukkan la hari ni !! jadi aku rasa tak adil la klu aku tak kongsi ngan korang citer aku ni !! tapi dalam post ni aku taknak citer lagi !! sat lagi aku citer !! satu post citer baru sedap !! hehe.. stop jap pasal buat duit tu !! ni nak tanya korang !! agak2 la kalu nak tempah baju raya still boleh lagi ke ?? maklum la !! BABAH MAMA ADAM nak pakai baju color sama tahun ni !! but duk cari punya cari !! dah takda kedai dah nak buat !! ada tak area kajang or bangi member2 dari dalam blogger ni yg tau kedai leh buat tempahan !! klu ada korang kasi alamat !! kitorang anak beranak p !! hehe !! so ada lagi dalam tu gak !! sure ada yg sibuk nak jual kuih raya kan ?? ada yg permosi murah2 ke ?? klu ada habaq la !! leh la nak borong skit2 dari korang !! kut la nak tambah duit raya !! jangan malu !! korang paste je kat sini !! aku leh je nak uploadkan !! so aku pon tak tau apa nak citer dah !! kang aku nak upload projek aku !! caya ke idak aku tak tau korang la !! tapi bagi aku ! aku dah ada rm2000 dalam seminggu !! OKIES KE IDAK TAH LA KAN !! yg penting rajin dan usaha !! insyaALLAH :) 

No comments: