Sunday, February 22, 2009

Pulang Ke Kampung !!

Akum semua,

bZ benar aku minggu ni !! nak update blog pon tak sempat !! ni pon nasib baik la aku dah balik kampung !! duk2 kampung leh la rest skit !!

Lupa lak nak kasi tau !! aku pulang ke kampung malam semalam !! pass balik keje je terus cbut mai PENANG !! dah lah balik sorang2 !! masa tu aku rembat kete bagai seorang pelumba la !! klu kena speedtrap sure banyak nya !! tapi benda aku dah buat !! takkan nak kata tak buat lak kan !! Klu mama liza tau ni !! sure ngamuk ni !! mana taknya tak sampai 4 jam dari putrajaya ke PENANG !! hehe.. sory mama yer !!

Balik semalam je dah sampai kul 10pm !! aku gerak dalam kul 6.30pm. cepatkan !! haha !! tu pon kira aku relex2 je bawa tu !! so sampai je umah badan dah penat !! semalam lena awal !! maklum la !! badan dan tak larat !!

Masa balik tu 1 aku p cari sure la MY HERO ADAM !! cam tau je babah dier nak balik !! dier lena pon tak lagi !! hehe.. ANAK BABAH KATAKAN !! dah 2 minggu tak tgk anak !! mak ai rindunya !! sure berbalas penat drive sesorang !! balik je anak sambut isteri sambut mak mertua sambut yg penting ayah mertua siap p beli Char Kuih Tiauw !!(cam mana eja pon tak tau la) hehe..

So tak tau apa nak citer !! aku citer je la yg tu !! takpe esok2 aku post lain !! nak p layan tgk bola lak !! MAN UTD main !! YAHOOOOOOOOOOOOOOOOO !! MAN UTD FOREVER !!

No comments: