Wednesday, February 4, 2009

Hari Ke 11 Dalam Kehidupan Adam

Assalammualaikum

hai semua pekaba !! hehe dah masuk hari ke 11 dah anak hamba tu !! dan hari ni jugak dier kena *botak* cukur rambut la !! biasa la budak2 kan !!

so nak citer la skit yg skang ni si adam ni dah pandai dah duk senyum !! dah pandai marah2 klu kena *bedung* kena balut !! hehe nak bebas je kejenya !! tak padan ngan kecik !! satu lagi dah pandai pilih tempat tido !! nak tido atas katill dier je !! klu tempat lain jangan harap la !! cerah mata dier duk tgk kiri kanan !!

so malas nak panjang2 citer !! sebab tak tau nak taip apa !! ni nak kasi tgk gamba je !! sebab tau kawan2 pakat suka tgk gamba je !! hehe :) nanti dah tgk komen2 la yer !!

satu lagi klu ada petua2 tu mai la kongsi2 bersama !! bukan apa !! hari tu my baby adam dah kena penyakit kuning plus mata kiri dier duk kuar banyak taik mata !! so dah tgk keadaan cam tu tak sedap hati la !! so we all bawa la p klinik !! alhamdullilah la ni dier dah okies !! hope pass pass ni pon still okies la !!

okies la now u all layan la yer pic we all ni !! :)











1 comment:

NuRuL 'AiN said...

ermmm...cian nyer adam dh botak..
tp adam still comel la :)