Sunday, February 15, 2009

Hari Kenduri !!

Hari ni la hari kenduri !! Persiapan semua dah okies !! dah susan siap dah masa ni !! ni kasi tgk pelamin dulu !! amacam okies tak !! sekali ngan meja makan pengantin !!






Ha tu Dier tempat pengantin nak duk !! hehe. okies la tu kasi skit2 je pic tu !! nak kasi pic lain lak !! hehe.

ni lak pic2 budak2 yg telah berkorban tenaga dan kuderat pada hari kenduri. sian beb !! sebab ada yg dapat lena setengah jam je !! ada yg tak tido langsung !! dan ada yg dah tido pastu mai tolong lambat !! haha ADA JUGAK TU !!

so saja nak kasi member2 yg tak dapat join tu tgk !! aku uploadkan kat sini pic2 tu !! takda la banyak !! sebab sibuk buat keje !! takda jurukemera nak ambik !! main bedal je ni haa !


Mari Kita MULAKAN !!


Macam kenal je budak yg boh air tu !! hehe !! leh la depa ni duk ajar aku posing2 siap pakai speck mata tu tak tahan tu !! isk !! tu si man tu pon sama !! amboi lawa speck bro !! leh nak pinjam ke !!


Semua Duk tunggu apa la tu !! menung2 lagi ek !! besa la bukan mula keje lagikan bro !! masa ni baru on the way nak ramai ni !! baru dalam kul 11 lebih la aku rasa !! so duk lepak2 lagi la !! takpe2 lepak2 dulu !! jap lagi tau la korang parasaannya !!


Dari Kiri Man Ganu !! DIN DAYAK !! & PANJANG !!


YG PENTING AKU ADA


Ni Ha Aku kasi Pic2 Kat Korang Semua !! wes member2 klu nak sedut !! sedut je la !!

No comments: