Saturday, December 26, 2009

Majlis Akad Nikah Angah (25/12/09)

Salam semua sahabat !!

Long time not see !! Lama dah tak post dalam blog ni !! banyak benda nak citer tapi tak tercerita !!

Hari ni hari bersejarah buat pasangan adik aku sendiri !! hari ni adik aku yg no 2 bakal diijab kabulkan kat Masjid Besar Putrajaya. Diijabkabulkan 2 merpati ini setelah lama berkenalan !! dari seorang kawan kepada kekasih dan akhirnya ke jinjang pelamin !! Alhamdullilah !! Moga jodoh mereka ini kekal sehingga ke anak cucu hendaknya !!

So takyah nak citer panjang2 aku kasi pic untuk tatapan korang !!
Bagi member2 yg duk tunggu pic ni !!
Aku mintak maaf pasal lambat upload pic ni !!

Ha !! Ambik KO Pegantin Yg Lelaki Muka Dah Merah

Senyum Je Nak Dapat Suami Ye !! Takpe Pasni Jadi Isteri Yg Soleh Yer !!

Tak kompelet majlis takda depa ni sama !! :)



Acara Bermula !! hehe !! 2 kali lafaz siap jadi laki org !!



Majlis Batal Air Sembahyang !!


Erm.. Selesai la majlis yg berlangsung di masjid besar putrajaya selepas waktu asar hari jumaat 25/12/2009.
Pada korang2 yg pic tak ada dalam ni !! hehehe !! nanti aku upload lain la yer !!
MAMA nak pakai pc lak !! nak tgk facebook dier !! takut makanan basi !! apa-apa pon tahniah dari Adlizafamily untuk Adlan(angah) & Ila. Moga Berbahagia hendaknya !!
W`salam....


Nama :: Adli & Liza
Alamat :: Putrajaya
Contact Us :: 012-6241149
Join AdlizaFamily Business :: Klik Sini

No comments: