Monday, November 30, 2009

Jom Jalan Jalan Kota Melaka

Welcome Back !!

Heii semua member !!
dengan perasaan gumbira dan ceria serta happinies !!
kitorang g jejalan melaka !!
dapat cuti sehari je !! campur hari minggu jadilah 3 hari !!
so nak pendekkan citer kan !!
kitorang berpakat2 ke melaka !!
(kitorang kat sini maksudnya bukan adlizafamily je !! org lain pon sama p)

p sana kitorang stay kat hotel penama tah !!
tak standart !! tapi okies la !!
semua hotel fully booked !!
so mana yg ada tu kitorang sapu !!
lama tak jenjalan !!
ni pon pasal man bagak ajak p !!
klu tak tak kemana la jawabnya !!
duk umah je !!
aku nak citer pon tak best dah pasal ramai nak tgk pic je !!
so aku takyah citer !!
aku taruk je pic !!
korang tgk la mana korang nak !!
BABAH MAMA ADAM TAK KISAH !!




Ha ni Kat dataran ngan port area2 tu la !!
nak sebut nama pon tak tau apa tempat tu !!
tapi takpe !! asal korang yg tau tau sudah la !!
yg tak tau !! sama sama la kita tak tau !!
so nak sambung pic lagi ni !!
lepas ni kitorang semua naik bot lak pusing banda melaka !!
nak tgk kami !!
jom jom !!



Ada lagi pic aku nak upload ni !! tapi dah tak mengizinkan !! esok2 lak aku sambung part 2 yer !! cukup la kali ni je !! klu bagi banyak2 kang muak lak !!
so takpe ar !! kita sambung esok2 lak !!
chow dulu !!
makasih sudi2 usar blog !!
jangan lupa rajin2 join blog ADLIZAFAMILY yer !!

chow.........

Nama :: Adli & Liza
Alamat :: Putrajaya
Contact Us :: 012-6241149
Join AdlizaFamily Business :: Klik Sini

No comments: