Wednesday, July 15, 2009

Bila Adam Dah Baik BATUK !!

Kabare semua !!
Salam dari aku ngan my family adliza !!
Sepatah pembukaan untuk anda !!

ASSALAMMULAIKUM...
Kehadapan korang2 sahabat2 yg dikasihi semua !!
Berdirinya saya disini hanya untuk mengepos sepatah dua patah tiga patah kata dan pic2 saya.. untuk tatapan korang semua !!

Dari itu biarlah saya mulakan dengan serangkap pantun !!

BUAH NYOK BUAH KEPALA !!
KLU TAK SUKA LANTAK P KAT HANGPA !!

hehehehe !!

Gurau je beb !!
Sory la klu ada yg terasa ulu hati yer !!
bukan pasal apa !! saja je nak lepas tension !!

K la aku nak sambung cerita !!
2 3 4 hari yg lepas Adam kena batuk2 + tekak berkahak !!
so 2 3 4 hari lepas aku ngan mama ADAM memang tak senang tido !!
asal malam je nangis !!
asal malam je nangis !!
sian aku tgk ADAM !!
nak tolong sedut buang aku tak pandai sangat klu kat tekak ni !!
klu selsema tu slamber je aku sedut buang !!

Nak jadikan cerita !!
kat seminggu gak la adam jadi cam tu !!
macam2 ubat p ambik !!
2x p jumpa doctor !!
x2 tu adam kena pakai pam !!

aku tak puas ati aku cuba carikan madu lebah !! adus nak cari yg asli korang tau saje lakan !! bukannya senang !!
nak taknak aku beli yg campuran !!
tapi aku tak boh pun kasi adam minum !!
pasal aku terserempak ngan farmasi !!
aku tanya org dalam farmasi tu !!
dier sugest satu ubat !!
MUCOLATOR nama dier !!
Ni La Barang Tu !!

Alhamdullilah !!
pas makan dalam sehari 2 !!
tekak dier pon dah tak bunyi !!
tambah ngan ubat doktor bagi !!
batuk2 pon dah takda !!
hari ni dah okies dah !!
sihat dah !!
duk jerit2 duk sembur2 dah !!

pass pada batuk2 tu !!
ADAM dah leh meniarap !!
hehe !!
dah pandai dah pusing2 !!
mau jenuh esok2 jatuh katil !!
tapi okies la kan !!
dah pandai skit2 !!

SO aku pon taknak banyak citer !!
aku uploadkan pic2 yg baru diambik !!
lupa nak cakap la ni berat adam dah 7.6 kilo !!
hehehe !! LAYANNNNNNNNNNN !!!











No comments: