Thursday, July 16, 2009

As the reds go marching on,on,on!!

Akum..
Hai pekaba semua !! hehe.. so how are u all !! baik2 ke !!
So aku hari ni saje je nak kongsi baju baru ngan korang !!
ni baju team bola aku la kan !!
yg jadi peliknya si mama pon dah ikut aku lak join team ni !!
hehe.. so tak jadi masalah !! pasal pasni si ADAM pon akan ikut BABAH dier join gak !!

Jadi nak pendekkan citer aku nak kasi tau yg tadi aku g alamanda dan beli sepasang baju MAN UTD yg baru !!
baju tu aku nak pakai masa g stadium sabtu ni !! tgk bola !!
so beli je siap2 kan !!

masa duk beli tu !! mama pon teringin gak nak baju !! so aku belikan la sorang satu !!
esok2 tak berebut lak !! hehe..
nak beli untuk ADAM takda size lak !! klu ada lama dah ngan ADAM pon terjebak !!

Jadi malas nak citer panjang2 aku nak post pic baju tu !!
yg ada akseseri(camni ke eja ek ?? hehe ) just dulu dah beli !! ni je baru nak upload sama !!

Okies Ni Kepala Dier !! Hehe !! Beli Lama Dah Cuma Lom Pakai Lagi !! Esok Pakai Kut !!

Ni Selendang DIer !! Ingat Mama Je ada selendang ek !! Babah POn Ada La !! :P

Ni Baju Babah !! Amacam THE RED DEVIL !! PANASSSSSSSSS !!

Nak Beli Satu Je !! Tapi mama Pon sibuk Nak Gak !! :) Dah SOKONG MAN UTD ke MAMA !!

Last Sekali Adalah Kombinasi Yg Bakal Dipergunakan UNTUK PERTEMUAN MANCHESTER UNITED Vs MALAYSIA Tanahair KU !!

No comments: