Saturday, June 20, 2009

Kenduri Kahwin Man (Bagak) Kat Putrajaya

Akum Semua !!

Kembali semula kita ke ruangan blog ini..
Dah kat seminggu dah tak login blog ni !!
Lagipon aku ada game bola kat terengganu !!
So memang takda masa la nak login masuk !!

Apapun bukan tu yg nak dikongsi masa ni !!
Just nak citer pasal perkahwinan member aku man(bagak) yg berlangsung baru2 ni kat Putrajaya..

Yang jadi spoil aku takda time tu..
Aku kena menjalankan tanggungjawab sebagai pemain terbaik untuk pasukan aku !!
HEHEHE..
SO aku rasa serba salah lak kat man !!
mana taknya !! masa aku kawen dier ada je tolong aku kenduri !!
kali ni dier kenduri aku lak takda !!
aku rasa man paham kut !! yer man !!
Anyway aku dah ganti ketidakadaan aku dgn join kenduri kat kelantan tu hari !!

Panjang sangat aku ngarut ni !!
ni aku nak post 2 3 4 pic kenduri si man !!
kali ni yg jadi juru kemera ialah my wife yg tak bertauliah tu !!
Hehehehehe !! Jangan marah la yer mama !! :P

Okies all !! Layan yer..... !!

Amboi2 Berjalan DidAlam hUjan La Pulak Bro !! Takpe Bro Yg penting majlis jalan !!
Yg Si Bad Tu sibuk Buat apa Tah !! Muka Pengantin Tu Patut KO Ambik Gambo !!

Pasni Kenduri Budak Baju Itam 2 Org Tu lak !! Yes !! Kita P SARAWAK !!

Sama Padan Tak Korang !! Tu lA dier Buah Hati Sepanjang Hayat !! Stady Bro Muka Poyo Skit !!

Adus Sabo Adik !! Takyah Duk Nangis Kat siTu !! Tak Lama Lagi Ko Lak !! Bro Baju Itam !! Apa Lagi !! JALAN LA KEWAJIPAN !!







Yang Paling Penting Pic Ni la !! Pasal Ada Terselit Tengah2 Tu !! Awat nampak GEMUK je MAMA !! HAHAHAHAHAHA !!

Oit Man Pandang Sini La Oit !! Penat Sayang Aku Nak Ambik Gamba Ni !! Kan MAMA Kan !! Aku Rasa Man Duk Gian Nak Main Hujan Kut !! :P

Ni Pic Last Untuk Korang HAri Ni !! Tgk Lauk Kenduri Pegantin Cam Sedap JE !! Rugi Aku Takda !! KLu Tak Aku POn Sapu !! Oit Lan !! KAsi Nasi Je Bukan Ambil Lauk Tau !!


Ni la serba sedikit pic yg aku leh kongsi bersama ngan korang !!
Klu ada member2 lain yg nak pic lain dari ni !! korang leh la msg aku !!
Takpun korang kasi email kat aku !! senang skit aku nak send nanti !!
By The Way !! Tq Pasal KOrang Tak Jemu Join Blog NI !! Daa..

No comments: