Wednesday, June 10, 2009

Ke Kuala Terengganu !!

Okies all..

Ni aku sambung lak ke kuala terengganu !!
Ni pass kitorang balik dari kenduri member kitorang yg sebelom ni !!
Saja p singgah umah member yg sorang lagi kat kuala terengganu !!
perjalanan dier pon lebih kurang sama cam semalam !!
dah la lama !! dengan jalam jem !! bercampur ujan lebat !!
nak p kuala terengganu ni pon ambik masa kat 6 jam baru sampai dari kota bharu !!
adus lebam2 dalam kete !! :p

Pengalaman tu beb !!

Masa kat kuala terengganu tu !! kitorang sempat la tido semalam dulu kat sana sebelom bergerak balik pada hari berikutnya !!
Masa hari nak balik tu !! Dapat la singgah jap kat masjid kristal !!
Ni la 1 time kitorang sefamily jejak kaki ke kuala terengganu ni !!
dah berapa dah umur aku ni pon dah tak pasti !! but baru skang p kuala terengganu !!

kali ni aku upload pic kitorang kat kuala terengganu !! so korang layan je la ek !!















Tu je la pic2 buat korang untuk ketika ini !! aku nak tulis komen pepanjang pon payah gak !! ada keje lain nak dibuat lak ni !! InsyaAllah nanti ada masa aku letak lagi apa apa yg patut untuk aku kongsi ngan korang !!

ANYWAY TQ SEBAB SELALU JENGUK KE WEBSITE TAK SEBERAPA NI !!

1 comment:

amizah said...

bestkan gi trg??tak soping ker?? rugi tak soping klu gi trg...