Tuesday, January 25, 2011

HAPY BEFDAY MUHAMMAD ADAM RIFQI






SELAMAT HARI JADI,
SELAMAT HARI JADI,
SELAMAT HARI JADI ADAM RIFQI,
SELAMAT HARI JADI...

Semoga anakku ini diberkati hidupnya dan dilindungi dari dunia hingga akhirat
AMIN...

Today Is TUESDAY..
Today Is Adam Rifqi Befday..
Today "JUGA" Adam 2 years old..

Dah besar anak babah & mama ni.. dah 2 tahun..
cepat benar masa berlalu.. diam tak diam..
dah 2 tahun dah HERO kami ni..
bangganya..

dan dalam masa itu juga..
kami belaja pahit manis menjadi ibu dan bapa kepadanya..
baru kami rasa macam mana rasanya menjadi ibu bapa..
Alhamdullilah dah 2 tahun kami bersama..
kami sekeluarga cukup bahagia..
walaupon kadang2 ada benda2 yg terguris perasaan..
kami anggap itu sebagai asam garam rumah tangga..

Now adam dah 2 tahun..
dah pandai berkata2 walaupon babah ngan mama langsung tak paham..
dah pandai mengira.. walaupon cuma tau no 4 je..
dah pandai berbabah2.. mama pon dier panggil babah..
hehehehe.. mama jangan kecik ati yer... :p
dah pandai minum air milo kotak je.. air lain taknak.. (perangai2)
dah pandai mintak mainan.. (asal p shoping mesti kena beli mainan baru)
dah pandai bangun pagi p skolah.. (walaupon mula2 ngamuk bagai nak gila)
dah pandai buat lukisan (dinding umah jadi mangsa)
dah pandai dah pandai dan dah pandai la..

cukup menghiburkan hati walaupon kekadang mai angin taufan..
cukup membanggakan diri walaupon geram rasa nak gigit2 (mama je buat tu) :)
cukup la aku taip tu...

so nak jadikan citer ni pendek skit dari biasa..
Babah & Mama cuma nak ucapkan
" SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 2 WAHAI PUTRAKU "
doa kami dikau sentiasa sihat dan ceria serta dipelihara olehNYA..
SAYANG KAMI KEPADA ADAM TAK PERNAH PUDAR..
MUAHZZZZZZZ...


Nama :: Adli & Liza
Alamat :: Putrajaya
Contact Us :: 012-6241149 begin_of_the_skype_highlighting              012-6241149      end_of_the_skype_highlighting
Join AdlizaFamily Business :: Klik Sini

No comments: