Monday, September 28, 2009

PULANG BERHARI RAYA

Akum friends !!

Selamat hari raya !!
sory la kawan2 semua !!
tak sempat nak upload la pic2 balik kampung hari tu !!
entry kali ni mai aku nak selit skit pic2 balik kampung hari tu !!
kali ni memang meriah beb !!
pasal MAMA ADAM kemas beg cam nak balik kampung sebulan !!
so takyah citer la banyak mana kan !!
yg mana paham tu mesti tau punya !!

Nak dijadikan citer hari tu kete memang padat ngan barang kitorang !!
set belakang penuh !!
bonet penuh !!
nasib tak sampai atas bungbung pun penuh !!
betul sakan nak raya la katakan !!

Kitorang gerak balik kampung hari tu pada hari JUMAAT (18/09/2009)
plan awal memang nak balik awal !! dalam kul 7 lebih cam tu !!
tup tup bersiap ada kat 14 ratus jam !!
so dalam kul 10 lebih gak balik !!
haha !!
janji melayukan !!
padahal janji laki bini je tu !!
takpe2 !! janji BALIK KAMPUNG !!

Hari tu jalan macam biasa !!
cuma jem skit2 je dibeberapa buat tempat !!
kete memang banyak !!
nak kira ngan jari kaki aku pon tak cukup !!
so pakai kaki korang gak la !!

Otw balik tu singgah sat kat kemunting !!
tempat membesar diri ku(BABAH yg HENSEM)
bukan apa pun !!
p hantar baju raya TOK WAN & TOK CHIK !!
sekali kasi duit raya !!
dah takda sapa dah depa 2 org tu !!
nak aku ajak beraya sekali !!
aku dah nak balik penang lak !!
nak ajk diorang !!
diorang taknak ikut !!
maklum la !!
org tua !!
asal jumpa je dah nangis !!
naik hiba aku !!
but nak kata apa !!
aku kasi diorang ceria gak!!
MAMA BELIKAN BAJU RAYA KAT DIORANG !!
SELAMAT HARI RAYA TOK & TOK WAN !!

So dalam tengah hari tu pas siap salam2 semua !!
kitorang pon gerak balik ke penang !!
dah tak jauh dah !!
kat je nak sampai !!
hehe !!
penang pon leh tahan !!
dah nak masuk WAKTU JEM DAN SEKAYA dah !!
nasib cepat skit !!
atlast sampai gak !!

SO kat sini nak kongsi skit pic2 balik KAMPUNG HARI TU !!
meh kita layan sama-sama !!

HO HO BALIK KAMPUNG !! HO HO BALIK KAMPUNG !!HO HO BALIK KAMPUNG !!
HATI SENANG !!
HO HO BALIK KAMPUNG !! HO HO BALIK KAMPUNG !!HO HO BALIK KAMPUNG !!
DUIT MELAYANG !!
HO HO BALIK KAMPUNG !! HO HO BALIK KAMPUNG !!HO HO BALIK KAMPUNG !!








Nama :: Adli & Liza
Alamat :: Putrajaya
Contact Us :: 012-6241149
Join AdlizaFamily Business :: Klik Sini

No comments: