Thursday, October 9, 2008

Al-fatihah buat WANIE

Assalammualaikum semua...
Maaf tak dapat nak update semalam... hari yg panjang dilubungi tagisan perpisahan..
seperti yg dah kitorang ceritakan sebelom ini.. semalam adalah tarikh terakhir & penghabisan bagi menatap anak saudaraku (WANIE)

Wanie telah kembali keramatullah pada mlm 07/10/2008 jam 11.30mlm kerana sakit DENGGI BERDARAH yg dialaminya.. kitorang diberitahu oleh org tua kami yg kebetulan berada bersama saudara lain di hospital..

Pada usia seawal wanie yg mana baru menjangkau 23thn.. beliau telah pergi mengadap Ilahi.. mungking Allah lebih menyayangi wanie dari kami semua.. Seawal usia perkahwinan wanie yg mana akan genap 1 tahun pada hujung bulan 11 ini.. pemergian arwah pasti dirasai...

Arwah seorang yg punya ramai kenalan.. jadi tidak hairanlah di saat akhir sebelom arwah dikebumikan.. ramai kenalan dan sahabat handai dari jauh dan dekat datang memberi perhormataan terakhir.. tidak kurang juga, semua adik beradik disebelah suaminya juga hadir dari KEDAH juga memberi perhormatan..

Entah bagaimana la perasaan si suaminyakan.. Kami Sekeluarga hanya mampu berdoa agar beliau tabah menghadapi takdir YANG MAHA ESA ini.. InsyaAllah..

Marilah kita sama sama mendoakan agar arwah tenang di sana.. serta diampunkan dosanya.. serta ditempatkan dikalangan hamba2 yg dikasihi oleh ALLAH yg mana menyayangi hamba2 sebelomnya.. AL-FATIHAH

4 comments:

Qaseh Bidadari said...

al fatihah tuk beliau..

umieadam said...

al-fatihah buat wanie

NuRuL 'AiN said...

wanie ni anak buah liza ke??
wanie ni kwn sek aien...tnggal pun sblh blok je..
erm..cian dia kan..baru je khwn tp dia dh pegi dulu...

Mya said...

alfatihah untuk arwah... salam perkenalan. sy bloghop