Friday, August 21, 2009

Ada Duit Skit Minggu Ni !!

Wang2 Wang2 !!

Dalam Usaha nak cari duit nanti nak raya ni !!
alhamdullilah !!
rezeki aku dah ada !!
projek yg aku cakap kat korang tu kan !!
aku dah makan hasil !!
bleh la !!
ada la dalam 3k !!

rasa aku dah banyak tu !!
pasal aku pon buat part time je !!
insyaALLAH hujung bulan ni dapat la kut 4 5k lak !!
hehe !!
dah boleh balik modal aku dah nanti !!

so kawan2 semua2 !!
apa lagi !!
ni dah ada peluang !!
main la join aku !!
sama2 makan untuk skit2 !!
kira okies la kan !!
:)

k la !!
aku pon takda benda nak citer hari ni !!
so tu je aku nak taip kat korang !!
nanti esok2 aku sambung lagi ek !!
chow !!
semekom !!

Nama :: Adli & Liza
Alamat :: Putrajaya
Contact Us :: 012-6241149
Join AdlizaFamily Business :: Klik Sini

No comments: