Wednesday, August 19, 2009

Jom Join Bisnes

Salam Semua !!

Okies All !!
Aku nak sambung kupasan yg aku cuba citerkan kat bawah tadi !!
Nak citer pasal bisnes baru aku kan !!
nak Tau ??

Ni bisnes baru aku !!



Aku Pasti Ramai Yg Dah Kenal Atau Tau Serba Sedikit Pasal Bisnes ni !!
Tapi Takpe !!
Korang Baca Dulu Pastu Ikut Korang La Nak buat Apa !!
HE HE HE !!
Jangan Marah Ek !!
Gurau Gurau !!

Bukan Pasal apa aku nak citer bisnes ni !!
pasal aku dah ada pulangan dalam ni !!
walaupon tak sampai tahap yg memuaskan !!
tapi aku yakin !!
satu hari dalam masa terdekat ni !!
aku dapat apa yg aku nak !!

amboi skema ayat aku kan !!
tapi korang sambung dulu baca !!

so benda ni terjadi dalam minggu lepas !!
masa tu aku baru dapat je satu flayes !!
tah macam mana tergerak hati lak nak p usar !!
sebelom ni aku memang anti MLM !!
BISNES KENA CARI ORG NI !!

bukan tak suka !! just tak pandai nak citer ngan org !!
cam mana nak buat !!
dah tentu aku nak cari sorang2kan ??
betul tak aku cakap !!
tapi bila aku p je dengar !!
aku rasa aku leh buat porjek ni !!
walaupun benda ni dah lama !!
tapi rakyat malaysia ni makin lama makin bertambah !!
so tak mustahil akan ada org setiap hari yg inginkan pendapatan yg lebih !!

pasal apa aku kata aku leh buat projek ni !!
pasal aku punya rakan kongsi sorang jutawan !!
tak caya ko klik sini !!

BAHAGIA ABDUL MANAN


Hehe..
Ya sorang pompuan beb !!
boleh buat pulangan yg cukup banyak !!
pasal tu la aku kata tadi aku berani join !!
sebab Sorang jutawan macam Puan Bahagia ni sendiri yg turun padang !!
klu tak pandai cakap pon takpe !!
bawa je org masa perjumpaan !!
biar PUAN BAHAGIA sendiri yg citer !!
untung2 org tu masuk dah tentu ngan kita pun untung kan !!
jadi klu tak pandai cam mana pon !!
leh jadi kaya !! pasal ajak kawan !!
best kan !!
hehe !!

OKIES ALL !!
klu nak tau citer lagi !!
korang masuk site bisnes aku !!
aku paste kat sana !! AdlizaFamily Business Website
klu kat sini aku paste panjang sangat lak korang nak baca !!
kat page bisnes aku nanti aku upload sekali duit yg aku dah dapat !!
tak banyak tapi aku rasa korang tgk pon puas ati !!
BEB MAU INGAT BEB !! GUA BARU JOIN SATU MINGGU TAU !!
hehehehe !!

Nama :: Adli & Liza
Alamat :: Putrajaya
Contact Us :: 012-6241149
Join AdlizaFamily Business :: Klik Sini

No comments: